-3.5 C
Киев
Вторник, 25 марта, 2025
додомуКиївВід чопера до патрульної версії - показали останні моделі українських серійних мотоциклів

Від чопера до патрульної версії — показали останні моделі українських серійних мотоциклів


«Дніпро Соло». Фото: auto.24tv.ua

У останні роки існування Київський мотозавод випустив кілька цікавих новинок.

Якими вони були, розповіли на Auto24.

«Дніпро Соло», 1991

Модель «Дніпро Соло» КМЗ 8.157 отримав право їздити без коляски, ​​відрізнявся 18-дюймовими колесами (замість 19-дюймових), суцільним сидінням з бардачком, оригінальним низько посадженим переднім крилом, бічними накладками і наявністю пари глушників.

«Дніпро Соло» вітчизняні мотолюбителі чекали років тридцять, але щастя їздити на важких «опозитниках» без коляски в СРСР випадало тільки співробітникам органів.

Сьогодні навіть за пошарпані «Соло» просять чималих грошей – мінімум 600 – 1000 доларів.

«Дніпро Чопер», 1992

«Дніпро Чопер» КМЗ-8.157-022 був по суті ще однією версією «Соло», у якій від чопера було, мабуть, тільки високе кермо. 0,650-літровий двигун був потужнішим за штатний, оскільки мав підвищений ступінь стиснення і живився бензином АІ-93. Важливий плюс – електричний стартер в базовій комплектації, до того ж частина серії комплектувалася 5-ступінчастою МКП.

«Дніпро Патруль», 1999

КМЗ 8.955 «Патруль» і його трохи спрощена модифікація КМЗ 8.955-01 призначалася для ДАІ. Це була вже оригінальна модель, багато в чому відмінна від базового «колясковика» МТ-11, з власної рамою, дисковим гальмом переднього колеса, переробленим двигуном, 18-дюймовими колесами від «Соло» і унікальним пластиковим обтічником. Проте вони так і не стали слугувати ДАІ — замість них закупили італійські Moto Guzzi V75 P.A.N.T. для Києва.

«Дніпро-300», 1994

Трицикл КМЗ-300 замислювався як багатофункціональна платформа. На цьому шасі будували і трайк для байкерів, і пожежний мотоцикл з помпою, і версію для садово-паркових підприємств. Цифра 300 в назві означає вантажопідйомність апарату. У трицикла була власна рама з незалежною пружинною підвіскою автомобільних коліс, а передня вилка отримала підвіску на важелі – більш доречну на міні-вантажівці з міркувань міцності. Гальма на задній осі зробили гідравлічними.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Міг бути седаном або дводверними «Жигулями» — як виглядала перша «Таврія»

Кабмін затвердив термін запуску автоматичної фото- та відеофіксації порушень Правил дорожнього руху.

Встановлені на автодорогах комплекси автоматичної фіксації запрацюють з 1 червня, повідомив глава МВС Арсен Аваков.





Джерело: gazeta.ua

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments