У останні роки існування Київський мотозавод випустив кілька цікавих новинок.
Якими вони були, розповіли на Auto24.
«Дніпро Соло», 1991
Модель «Дніпро Соло» КМЗ 8.157 отримав право їздити без коляски, відрізнявся 18-дюймовими колесами (замість 19-дюймових), суцільним сидінням з бардачком, оригінальним низько посадженим переднім крилом, бічними накладками і наявністю пари глушників.
«Дніпро Соло» вітчизняні мотолюбителі чекали років тридцять, але щастя їздити на важких «опозитниках» без коляски в СРСР випадало тільки співробітникам органів.
Сьогодні навіть за пошарпані «Соло» просять чималих грошей – мінімум 600 – 1000 доларів.
«Дніпро Чопер», 1992
«Дніпро Чопер» КМЗ-8.157-022 був по суті ще однією версією «Соло», у якій від чопера було, мабуть, тільки високе кермо. 0,650-літровий двигун був потужнішим за штатний, оскільки мав підвищений ступінь стиснення і живився бензином АІ-93. Важливий плюс – електричний стартер в базовій комплектації, до того ж частина серії комплектувалася 5-ступінчастою МКП.
«Дніпро Патруль», 1999
КМЗ 8.955 «Патруль» і його трохи спрощена модифікація КМЗ 8.955-01 призначалася для ДАІ. Це була вже оригінальна модель, багато в чому відмінна від базового «колясковика» МТ-11, з власної рамою, дисковим гальмом переднього колеса, переробленим двигуном, 18-дюймовими колесами від «Соло» і унікальним пластиковим обтічником. Проте вони так і не стали слугувати ДАІ — замість них закупили італійські Moto Guzzi V75 P.A.N.T. для Києва.
«Дніпро-300», 1994
Трицикл КМЗ-300 замислювався як багатофункціональна платформа. На цьому шасі будували і трайк для байкерів, і пожежний мотоцикл з помпою, і версію для садово-паркових підприємств. Цифра 300 в назві означає вантажопідйомність апарату. У трицикла була власна рама з незалежною пружинною підвіскою автомобільних коліс, а передня вилка отримала підвіску на важелі – більш доречну на міні-вантажівці з міркувань міцності. Гальма на задній осі зробили гідравлічними.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Міг бути седаном або дводверними «Жигулями» — як виглядала перша «Таврія»
Кабмін затвердив термін запуску автоматичної фото- та відеофіксації порушень Правил дорожнього руху.
Встановлені на автодорогах комплекси автоматичної фіксації запрацюють з 1 червня, повідомив глава МВС Арсен Аваков.
×
Джерело: gazeta.ua