Лідера чемпіонату Австрії ЛАСК із Лінца оштрафували та позбавили шести очок за дострокове повернення до загальнокомандних тренувань без дозволу керівництва ліги.
Австрійська футбольна Бундесліга раніше дозволила командам тренуватися невеличкими групами, тоді як ЛАСК приступив до командних контактних тренувань.
Читайте: АПЛ повернеться матчем Манчестер Сіті — Арсенал – дата
За порушення концепції чесної гри з клубу знімуть шість очок. Також ЛАСК буде змушений заплатити штраф у розмірі €75 тис. На відповідне рішення клуб з Лінца вже подав апеляцію.
До зняття очок в активі ЛАСКа було 27 пунктів . Після вирахування очок команда опуститься на другу сходинку, пропустивши вперед РБ Зальцбург, у якого 24 бали.
Чемпіонат Австрії призупинили у березні через пандемію коронавірусу. Відновлення австрійської Бундесліги заплановане на 2 червня.
Нині боротьбу за єврокубки ведуть шість із дванадцяти команд, які потрапили до чемпіонської групи: Зальцбург, ЛАСК, Рапід Відень, Вольфсбергер, Штурм Грац та Хартберг.
КИЇВ. 29 травня. УНН. Компенсація виплат виробникам «зеленої енергетики» не пов’язана з тарифами для населення. Про це під час програми «Право на владу» заявив власник консорціуму «Сатурн» Олександр Павловський, передає УНН.
«Тарифи для населення захищені соціальними зобов’язаннями ПСО (публічних спеціальних обов’язків — ред.), а зелена енергетика через гарантійного покупця компенсується через систему ТСО — це розподіл електроенергії. Потрібно ці речі розділяти», — пояснив він.
Павловський також спростував думку, що існує в експертному середовищі, про те, що зелена «енергетика» — це віддушина для заробітку грошей українськими олігархами.
«Ці часи відходять у минуле. Ринок сьогодні набагато складніший і більший. І окрім олігархів на цьому ринку, як було сказано, є дуже багато іноземних великих інвесторів, які зайшли під ті закони, які були створені в Україні. Я думаю, сьогодні вони займають більше половини ринку», — підкреслив він.
Пропозицію скасувати «зелений тариф» Павловський називає недоречною. В якості аргументації він нагадав, що таким шляхом пішла свого часу Іспанія. Як підсумок — «зелені інвестори» подали до суду на іспанців, і країна компенсувала їм 100% витрат.
Впровадження подібного сценарію в Україні свідомо підштовхує країну до провалу. Крім репутаційних втрат, бюджет недоотримає майже два десятка мільярдів грн податків тільки за рік.
«Іноземні інвестори, які вклали гроші в Україну, створили величезний ринок: вони сплатили 19 млрд грн податків тільки за минулий рік», — підкреслив Павловський.
Нагадаємо, США закликає Україну відмовитися від думки різкого зниження «зеленого тарифу», так як це буде ударом по інвесторах, які вклали гроші в Україну під гарантії держави.
На трасі Київ – Харків сталася смертельна аварія близько 16:30 28 травня.
Неподалік села Вили Лубенського району на Полтавщині перекинувся Mercedes Sprinter, в якому їхали поліцейські. Один загинув, ще один та цивільний – скалічилися, повідомили у відділі комунікації обласної поліції.
Автор: dbr.gov.ua
На трасі під Полтавою перекинувся мікроавтобус із поліцейським
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Поліцейський загинув під час служби
«Старший сержант управління стратегічних розслідувань однієї із областей, перебуваючи за кермом мікроавтобуса, виїхав за межі смуги руху та перевернувся. Унаслідок ДТП пасажир автомобіля, теж поліцейський, від отриманих травм загинув на місці пригоди. Ще один правоохоронець і цивільна особа отримали тілесні ушкодження та доставлені до місцевої лікарні», — сказано в повідомленні.
Автор: pl.npu.gov.ua
У результаті аварії одним пасажир загинув, ще двоє — скалічилися
Слідчі Державного бюро розслідувань відкрили кримінальне провадження. Встановлюють усі обставини ДТП.
На трасі Херсон – Миколаїв у автомобільній аварії загинули заступник начальника поліції в Миколаївській області Сергій Сидоренко та виконувач обов’язків начальника Управління протидії наркозлочинності Володимир Іллічко. Обом було по 39 років. Поліцейські їхали на роботу з Херсона.
Завдання автоматичної фіксації порушень ПДР — суттєве зменшення загибелі та травмування українців на дорогах
Із 1 червня в Києві стартує система автоматичної фотовідеофіксації порушень ПДР. Про це сьогодні, 28 травня, розповіли заступник міністра внутрішніх справ України Антон Геращенко та перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький, повідомляють на сайті Нацполіції.
Антон Геращенко наголосив, що завдання автоматичної фіксації порушень ПДР — суттєве зменшення загибелі та травмування українців на дорогах, а не збільшення стягнення штрафів із порушників.
«Поїздка з дому на роботу і назад не повинна закінчуватись травмами чи загибеллю. Нагадаю, що з 1991 року, з часів Незалежності, на автошляхах України загинуло 175 216 осіб. Із них приблизно 40% смертельних ДТП спричинені саме перевищенням швидкості», — сказав заступник міністра внутрішніх справ.
Геращенко зазначив, що спочатку в автоматичному режимі будуть фіксуватись лише факти перевищення швидкості.
«Поступово, вже цього року, система буде фіксувати й інші порушення ПДР — проїзд на заборонений сигнал регулювання дорожнього руху, порушення правил зупинки, стоянки, а також встановленої для транспортних засобів заборони рухатися смугою для маршрутних транспортних засобів, тротуарами чи пішохідними доріжками, виїзд на смугу зустрічного руху», — розповів заступник міністра.
Своєю чергою, перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький розповів про механізм притягнення до відповідальності осіб, які порушуватимуть Правила дорожнього руху.
«Фактом порушення є перевищення встановлених обмежень швидкості руху транспортних засобів на понад 20 км/год», — сказав Білошицький.
У Нацполіції зазначили, що розмір штрафу в разі перевищення встановлених обмежень швидкості руху на понад 20 км/год, але не більш як 50 км/год, становитиме 255 гривень. За перевищення встановлених обмежень швидкості руху на понад 50 км/год — 510 грн. Штраф необхідно буде сплатити впродовж 30-ти днів із дати набрання постановою законної сили. Якщо його буде сплачено впродовж 10-ти банківських днів із моменту отримання постанови, розмір штрафу зменшуватиметься на 50%.
«У разі несплати штрафу після закінчення 30-ти днів запускається механізм примусового стягнення. При цьому відкривається виконавче провадження — на транспортний засіб боржника та інше майно (нерухомість, цінні папери тощо) може бути накладено арешт. Боржник втрачає право вільно розпоряджатися своїм майном. Крім того, стягується подвійна сума штрафу», — резюмували в Нацполіції.
Нагадаємо, 12 березня у Києві запрацювало 20 камер відеофіксації дорожнього руху.
«Главком» розповідав, як здійснюватиметься контроль дорожнього руху і що очікує на порушників.
Запуск автофіксації порушень на дорогах було перенесено у зв’язку з карантином.
До учасників акції під Офісом Президента України прийшов міністр внутрішніх справ Арсен Аваков.
Трансляцію з місця подій проводить фотограф Ян Доброносов у Facebook.
«Попередньо скажу, що це не та складна ситуація, яка є в «Укрбуді» чи з Войцеховським… Ми домовимось так: починаємо сьогодні о 12-ій годині з Кличком, продовжимо у понеділок, спробуємо вам допомогти. Президент про це знає, він попросив мене контролювати цей процес», — заявив Аваков.
Він також наголосив, що як очільник МВС особисто візьме ситуацію на контроль.
Натовп криками і оваціями зустрів промову міністра.
Як повідомлялося, зранку 29 травня біля будівлі Національного банку розпочався масовий мітинг ошуканих вкладників банку «Аркада», наразі учасники акції мітингують під стінами Офісу Президента України.
Читайте також: У Києві протестують інвестори «Аркади«
Люди вимагають реакції від влади та обурюються, що понад 12 тисяч інвесторів півтора року не можуть отримати своє житло. За словами активістів, близько сорока будинків не добудовані, хоча будівництво «було повністю законне».
У новорожденной девочки выявили редчайший порок развития, вызывающий повторение черепно-лицевых структур. Когда малышке исполнилось полгода, ей удалили второй рот.
В США на свет появилась девочка с двумя ртами. Аномалию медики заметили еще во время УЗИ. Чеерз полгода после рождения ребенка прооперировали, пишет BMJ Case Reports.
Во время УЗИ на третьем триместре беременности у плода обнаружили аномальную массу на правой стороне челюстной кости. Медики предположили, что это может быть киста, тератома или фиброзная дисплозия.
Однако после рождения ребенка выяснилось, что это второй рот около одного сантиметра с маленькой челюстью, непрорезавшимися зубами и рудиментарным языком, повторяющим движения основного.
У девочки выявили дипрозопию – очень редкий порок развития, который вызывает повторение черепно-лицевых структур.
В шесть месяцев девочка была прооперирована. Второй рот ей удалили.
Сейчас ребенок ничем не отличается от других детей своего возраста.
Ранее мы писали, что в Индии родилась девочка с четырьмя ногами и тремя руками.
Также сообщалось, что в Индии родился двухголовый и трехрукий ребенок.
Новости от Корреспондент.net в Telegram. Подписывайтесь на наш канал https://t.me/korrespondentnet
КИЇВ. 29 травня. УНН. Посадовців ГУ Нацполіції у Запорізькій області судитимуть через закупівлю шин 80-х років для БТР. Шини були закуплені під виглядом нових, відтак їх ціна в реальності була вищою у сім разів. Про це повідомляє УНН із посиланням на пресслужбу ДБР.
“До суду скеровано обвинувальний акт відносно посадовців ГУ Нацполіції в Запорізькій області та приватного підприємця. Вони обвинувачуються у заволодіння чужим майном, вчиненого за попередньою змовою групою осіб у великих розмірах ( ч. 4 ст. 191 ККУ)”, — йдеться у повідомленні.
Встановлено, що у серпні 2018 року правоохоронці за попередньою змовою з підприємцем закупили шини 1980 року випуску під виглядом нових для використання в зоні проведення ООС на суму 249 тисяч гривень.
“Вартість закуплених шин більше ніж в сім разів перевищує ринкову. Правоохоронці знаючи, що шини не придатні до експлуатації, передали їх батальйону спецпризначення для встановлення на бронетранспортери”, — йдеться у повідомленні.
Як повідомляв УНН раніше, оголосили про підозру трьом поліцейським майже через місяць після того, як вони побили жителя міста Миколаєва, намагаючись встановити реального власника майнінг-ферми.
Будівництво ЖК «Патріотика на озерах» супроводжується скандалами
Мер Києва Віталій Кличко, а також профільні заступники голови Київської міської держадміністрації зустрілись із представником забудовника ТОВ «Аркада-будівництво» задля пошуку шляхів вирішення проблеми інвесторів будівництва.
Про це повідомляє пресслужба КМДА.
Низка неврегульованих забудовником та Фондом фінансування будівництва (ФФБ створено в АТ АКБ «Аркада») питань призвели до того, що інвестори трьох житлових комплексів – «Патріотика на озерах», «Еврика» та «Патріотика» – опинилися в ситуації, вирішення якої потребує консенсусу та спільних зусиль усіх зацікавлених сторін.
Саме тому 27 травня у КМДА за участю київського міського голови Віталія Кличка відбулася спільна зустріч із представниками інвесторів, забудовника ТОВ «Аркада-будівництво», АТ АКБ «Аркада» та профільних заступників голови КМДА, відповідних структурних підрозділів міської влади.
«Протягом останніх років зростає соціальна напруга навколо об’єктів незавершеного житлового будівництва, що споруджувались із залученням коштів фізичних та юридичних осіб, у випадках, коли забудовники неспроможні з тих чи інших причин продовжувати будівництво житлових будинків», – зазначив заступник голови КМДА Вячеслав Непоп.
Зокрема, до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) протягом останнього часу надходять численні скарги громадян, які інвестували кошти в будівництво об’єктів житлового призначення та не мають можливості скористатися конституційними правами на житло та власність через невиконання забудовником ТОВ «Аркада-будівництво» договірних зобов’язань згідно з укладеними інвестиційними угодами.
За результатами зустрічі Київська міська державна адміністрація підтвердила свою готовність сприяти в межах своїх повноважень напрацюванню подальших кроків, що нададуть змогу забудовнику відновити будівництво.
Однак, голова правління АТ АКБ «Аркада» навела низку причин, які поки що не дають змоги забудовнику ТОВ «Аркада-будівництво» та АТ АКБ «Аркада» виконати свої зобов’язання перед інвесторами.
«На сьогодні забудовником не відкоригований проект будівництва житлового комплексу «Патріотика на озерах», відтак пропозиція київського міського голови та головного архітектора столиці щодо розгляду проекту на найближчому засіданні містобудівної ради не може бути реалізована. Необхідно зазначити, що пропозиція щодо необхідності коригування проекту була озвучена забудовнику ще у 2018 році», – пояснив Непоп.
Навіть за таких обставин Київська міська державна адміністрація йде назустріч забудовнику, організувавши 28 травня у профільного заступника голови КМДА зустріч із проектною організацією, що здійснює коригування проекту ЖК «Патріотика на озерах» з метою врегулювання питань, що виникли у забудовника.
Відеозапис зустрічі, що відбулася 27 травня, викладено на сайті КМДА з метою недопущення викривлення фактів та надання всім зацікавленим сторонам достовірної інформації.
Нагадаємо, 11 квітня на пленарному засіданні Київської міської ради депутати прийняли рішення, яке передбачає створення ландшафтного заказника місцевого значення «Осокорківські луки».
11 червня Шостий апеляційний суд задовольнив позов ГО «Екопарк Осокорки» і скасував дозвіл на будівництво ЖК «Патріотика на озерах» у Києві.
2 липня 2019 року Господарський суд Києва підтримав правову позицію забудовника і прийняв рішення про визнання недійсним та скасування рішення Київської міської ради від 31 січня 2019 року, яке передбачало розірвання договорів оренди земельних ділянок, призначених для будівництва ЖК «Патріотика на озерах».
«Нова пошта» знову буде брати плату за зберігання посилок
Компанія «Нова пошта» відновлює стягнення плати за зберігання посилок в відділеннях з 1 червня цього року. Раніше компанія тимчасово скасовувала цю плату в зв’язку з карантином.
Якщо посилка перебуває у відділенні більше семи днів — за її зберігання компанія почне нараховувати плату.
«Зараз в містах відновлюється рух громадського транспорту, планується відновлення міжміських і міжобласних пасажирських перевезень. Тому ми прийняли рішення відновити дію послуги», — відзначили в компанії.
Уточнюється, що плата за зберігання посилок і вантажів не нараховуватиметься до 7 червня включно — для відправлень, які надійдуть у відділення до 1 червня включно. Таким чином, першим платним днем зберігання буде 8 червня.
Для відправлень, які надійдуть до відділень після 1 червня, будуть діяти стандартні умови послуги.
Нагадаємо, що компанія тимчасово скасовувала плату за зберігання посилок в відділеннях через введення в Україні карантинних обмежень.
Крім того, «Нова пошта» під час карантину розпочала встановлювати поштомати. Зокрема, компанія встановила понад 200 поштоматів у Києві, Львові, Чернівцях, Ужгороді та Херсоні.
Для багатьох українців під час пом’якшення карантину стає важливим питання: коли відновлять авіаперельоти та залізничне сполучення.
За більш ніж два місяці ізоляції громадяни втомилися від сидіння вдома та загальної напруженості в країні.
Багато хто хоче відпочити, навідати друзів або просто виїхати за місто, щоб “перезавантажитися”. Тому і чекають відновлення перевезень, які дозволять подорожувати хоча б Україною.
Факти ICTV розповідають, коли планується відновлення авіа- та залізничного сполучення та чого від нього чекати.
Ситуація з перевезеннями в Україні і світі
Українці вже зараз можуть подорожувати всередині країни на власних авто, але далеко не у всіх є така можливість. Тому багато хто чекає на відновлення міжміського сполучення.
Нині у нас відновлюється рух громадського транспорту, але у планах на найближчий час – поновлення роботи міжміського, авіа- та залізничного транспорту.
Читайте:
МОЗ пропонуватиме іншу стратегію боротьби з Covid-19 у разі другої хвилі — Ляшко
Треба почекати: коли повернуть гроші за скасовані рейси Ryanair
Готові до перельотів? Правила авіаперевезень в умовах пандемії (ТЕСТ)
Однак не лише Україна страждає від неможливості подорожувати навіть в межах країни. Країни ЄС, такі як Франція, Німеччина, Італія, Швеція, частково обмежують внутрішнє пересування.
Що стосується міжнародного авіа- та залізничного сполучення, то тут людям доведеться зачекати. Далеко не всі країни дозволяють перетинати кордон, якщо не йдеться про невідкладні ситуації.
Наприклад, Іспанія заборонила міжміські перевезення, зокрема і авіаперельоти. Більшість країн ЄС, які все ж дозволяють перетинати кордон іноземцям, вимагають від них дотримуватися самоізоляції протягом 14 днів.
Інші країни також дотримуються подібних правил. Але є й такі, які повністю забороняють в’їзд іноземцям під час пандемії. Це пов’язано з тим, що самоізоляція не завжди допомагає уникнути розповсюдження захворювання.
Були випадки, коли іноземці порушували самоізоляцію, адже в них не було симптомів захворювання (проте Covid-19 може протікати безсимптомно). Тим самим вони наражали на небезпеку жителів країни. Звичайно, в державах може діяти певне покарання за порушення самоізоляції, але воно не завжди зупиняє іноземців.
Нині прогнози не дуже приємні. Навіть за найкращого сценарію, авіатрафік зможе відновитися на 85% від показників 2019 року лише у лютому 2021 року. За гіршого сценарію, до того ж періоду очікується відновлення 75% авіатрафіку.
Коли відновлять авіасполучення?
Станом на сьогодні обмеження на в’їзд в країни ЄС діятиме до 15 червня. Тобто до цього часу не варто очікувати того, що будуть відновлені авіаперевезення з України до інших держав.
Більшість авіаперевізників орієнтуються на те, щоб відновити свою роботу з липня. Але МАУ готові до того, щоб почати пасажирські авіаперевезення вже з червня.
У продажу Міжнародних авіаліній України є квитки на червень на переліт в Лондон (Велика Британія). Однак більшість рейсів в інші країни справді намічені на початок-середину липня. Наприклад, в Барселону (Іспанія) рейси заплановані на 6-13 липня, в Тбілісі (Грузія) почнуть літати з 12 липня, а Париж (Франція) – з 15 липня.
Звичайно, відновлення міжнародних авіарейсів диктуватиметься кожною окремою країною. Без дозволу здійснювати перельоти буде просто неможливо.
З внутрішніми авіаперевезеннями буде дещо легше, але вони не здатні забезпечити достатньої навантаженості авіакомпаніям, які працюють в Україні. Тому є варіант, за яким міжнародні та внутрішні авіарейси відновлять одночасно.
Прем’єр-міністр Денис Шмигаль вважає, що авіасполучення можуть відновити у червні.
– Потрібно, щоб було куди летіти. Відкрити аеропорти в Україні, але без можливості полетіти в інші країни – це не відновлення авіасполучення. Маємо розуміти, які країни також його відновлять. Найближча дата відкриття авіасполучення в Європі – 15 червня, – сказав очільник уряду під час ефіру програми Свобода слова на ICTV 18 червня.
Авіакомпанії уважно стежать за ситуацією, адже розуміють, що ЄС може перенести дату відкриття авіасполучення. Та й інші країни досить обережно ставляться до таких заходів.
У коментарі Фактам ICTV в авіакомпанії Wizz Air заявили, що відновлення перельотів залежатиме лише від рішення влади. Допоки не буде відповідного дозволу, компанія не здійснюватиме рейси, навіть якщо інші країни прийматимуть у себе літаки.
– Нині Wizz Air виконує обмежену кількість рейсів у зв’язку із чинними обмеженнями щодо перевезення пасажирів. Ми відновлюємо перельоти за тими маршрутами, де бачимо високий попит та необхідність – наприклад, повернення громадян додому з різних європейських країн.
Нещодавно авіакомпанія оголосила про відкриття бази у Львові та п’ять нових маршрутів, виконання яких розпочнеться з липня 2020 року, а також анонсувала ще кілька нових рейсів у своїй маршрутній мережі. Незважаючи на те, що Wizz Air наразі використовує лише 10% своїх ресурсів, ми очікуємо збільшення провізної ємності до 60-70% до кінця року, коли зросте попит на мандрівки та ділові подорожі, – розповіли у компанії.
Міністерство закордонних справ вже провело аналіз планів іноземних держав щодо відновлення авіасполучення. А 28 травня їх у відкритому доступі опублікував Украерорух.
Як і коли відновлюватимуть авіа та залізничне перевезення в Україні / 2 фотографии
Коли відновлять залізничне сполучення?
У питанні залізничного сполучення Україна поки орієнтується на внутрішні перевезення. 26 травня Укрзалізниця повідомила про відкриття продажу квитків на низку поїздів та відновлення роботи залізничних кас.
А 27 травня перевізник повідомив про те, що додатково відкриває продаж квитків на 12 поїздів. Загалом поїзди курсуватимуть за маршрутами:
Київ-Харків;
Київ-Одеса;
Київ-Кривий Ріг;
Київ-Костянтинівка;
Київ-Маріуполь;
Київ-Кременчук;
Київ-Запоріжжя;
Київ-Покровськ;
Київ-Бердянськ;
Київ-Херсон;
Київ-Новоолексіївка;
Одеса-Харків;
Лисичанськ-Київ;
Дніпро-Одеса;
Дніпро-Київ;
Суми-Київ/Вінниця.
Залізничне сполучення України відновлюється з 1 червня. Водночас коронавірус нікуди не подінеться, тому застосовуватимуться додаткові заходи безпеки для того, щоб запобігти можливому зараженню пасажирів Covid-19.
Так, перед посадкою на поїзд у людей перевірятимуть температуру. Якщо вона буде високою, то їх можуть не пустити до вагону.
Крім того, кожну годину у вбиральні буде вологе прибирання, у поїзді встановлять дезинфікувальні засоби. Білизну також додатково знезаражуватимуть.
Нині планується, що з Києва відправлятимуть поїзди з обмеженням кількості пасажирів. Насамперед запустять поїзди Інтерсіті, СВ і купе, а плацкарти підготують пізніше.
– Ми стежитимемо за ситуацією з розповсюдженням інфекції. Дамо додаткові інструкції щодо плацкартів… Нині працюватиме приблизно третина від загальної кількості перевезень з дальнього сполучення, – сказав в. о. керівника Укрзалізниці Іван Юрик.
Поки не відомо, коли відновлюватимуть міжнародні перевезення. Але і тут все значним чином залежатиме від інших країн, а не лише від бажання України.
Чому відновлюють перевезення
Українські заробітчани, які масово поверталися в Україну напередодні карантину, тепер знову хочуть виїжджати на заробітки.
Деякі країни організовують чартерні рейси для заробітчан, оскільки для них вони є важливою робочою силою. За словами президента Володимира Зеленського, ніхто не забороняє громадянам виїжджати на заробітки, але потрібно дбати про безпеку людей.
– Ми нікому нічого не блокуємо… Ми пояснили, що коли у нас карантин, його потрібно дотримуватися. Це треба зрозуміти… Ми відпускаємо громадян на ці роботи за умови, що нам показують копію контракту з людиною на щонайменше три місяці, – заявив глава держави 9 травня.
Однак не всі країни мають змогу забрати такими рейсами людей, які бажають поїхати на заробітки. А заробітчани не завжди можуть дістатися тієї чи іншої країни “своїм ходом”.
Польща навіть забороняє перетинати кордон країни пішки. Тобто люди, які подорожують не на транспортному засобі, не можуть потрапити в країну.
Підштовхує до відкриття перевезень і туризм. Звичайно, якийсь час подорожуватиме набагато менше людей, але це не означає, що про туризм можна забути.
Є країни, велика частина доходу яких залежить від туризму, тому їм необхідно знаходити шляхи повернення мандрівників. Йдеться не лише про відкриття кордонів, а й відновлення різних сполучень.
Водночас жодна країна не має нехтувати безпекою людей, тому необхідно максимально убезпечити туристів і своїх громадян від зараження коронавірусом.
Для цього і розробляються різноманітні правила перевезень, роботи готелів, ресторанів тощо. Тому і відновлення авіа- та залізничного сполучення відбуватиметься поступово, маленькими кроками.
Через зняття обмежень ми частково наражаємо себе на небезпеку, але водночас це необхідний крок. Більше в стані жорсткого карантину не можуть жити ані громадяни, ані перевізники.