9.1 C
Киев
Пятница, 14 ноября, 2025
додому Блог сторінка 2181

Авіакомпанія SkyUp літатиме з Києва до Німеччини та Чехії, а зі Львова до Португалії

0


Видача прав на маршрути не означає, що авіакомпанія відкриє рейси найближчим часом

Авіакомпанія SkyUp, яка навесні вивозила українців, що застрягли за кордоном, отримала дозвіл на виконання рейсів з Києва до Праги і Франкфурта. Таке рішення ухвалила комісія Державіаслужби.

З 1 червня лоукостер зможе обслуговувати цей маршрут з частотою до чотирьох разів на тиждень. Зараз на цьому маршруті представлені МАУ і Czech Airlines.

Також комісія дозволила SkyUp запустити рейси з Києва до Франкфурта з частотою тричі на тиждень, до Меммінгена, Кельна і Дортмунда, а також зі Львова до Лісабона з частотою до двох разів на тиждень.

Видача прав на маршрути не означає, що авіакомпанія відкриє рейси найближчим часом. Авіаперевізник відповідно до законодавства може це зробити в будь-який момент, однак якщо частоти не використовуються протягом 12 місяців, Державіаслужба зможе обмежити право чи анулювати його й передати іншому учаснику ринку.

Водночас комісія відхилила заявки SkyUp на польоти з Києва до Дюссельдорфа, Мюнхена, Берліна, Мілана, Відня та зі Львова до Мілана через наявність обмежень на маршрутах.

Нагадаємо, SkyUp анонсувала спеціальний рейс до Лондона.

Як повідомлялося, авіакомпанія SkyUp відтепер возитиме вантажі.

Читайте також:





Джерело: glavcom.ua

Вінчич потрапив до поганої компанії

0


На відміну від угорця Кашшаї Вінчич не засудив «Шахтар». Фото sempreinter.com

40-річний словенський арбітр Славко Вінчич, який в цьому сезоні обслуговував матчі Ліги чемпіонів, був заарештований в рамках поліцейського розслідування справи по наркоторгівлі, проституції та продажу зброї в Боснії і Герцеговині — повідомляє The Sun.

У місті Бієліна в Боснії поліція провела обшук, в результаті якого було затримано 26 осіб. Серед них опинився і Вінчич.

«В ході обшуку будинку і транспортних засобів, якими користувалися підозрювані, було виявлено та вилучено 14 упаковок кокаїну, десять пістолетів, три бронежилета, понад 10 тисяч євро в різних валютах, телефони і ноутбуки», — повідомляє прес-служба поліції Бієліни.

«У цьому будинку я опинився випадково. Після зустрічі з деякими діловими партнерами мене запросили на вечірку на ранчо, і ми відповіли згодою. Я сидів за столом з моєю компанією, раптово прийшла поліція, і те, що сталося, сталося. Я не маю ніякого відношення до арештованих. Коли з’ясувалося, що ми їх навіть не знаємо, нас відпустили додому», — прокоментував арбітр.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Прокуратура закрила кримінальне провадження щодо Вукоєвича

У поточному сезоні Вінчич обслуговував 25 зустрічей різних турнірів, серед яких три матчі групової стадії Ліги чемпіонів: «Брюгге» — «Галатасарай» (0:0), «Генк» — «Ліверпуль» (1:4), «Манчестер Сіті» — «Шахтар» (1:1).





Джерело: gazeta.ua

Вперше в історії США! Все, що потрібно знати про запуск корабля SpaceX на МКС

0


В США сьогодні, 30 травня, відбудеться історична подія. Вперше американських астронавтів у космос відправить комерційна компанія SpaceX.

Назва корабля: Crew Dragon.

Місце запуску: Комплекс 39A Космічного центру імені Кеннеді у Флориді.

Ракета носій: Falcon 9.

Час старту: 22.22 за київським часом.

Старт запуску має відбутися точно у зазначений час, бо через різницю у кілька хвилин політ скасують. Для профанів у космічній справі пояснюємо, аби Crew Dragon зміг стикуватися з Міжнародною космічною станцією, важлива кожна хвилина, бо станція обертається навколо планети зі швидкістю 27 тис. км/год.

Історія комерційних запусків

Ідея такої співпраці з’явилася ще на початку нульових, а серйозно цю тему почали підіймати після катастрофи шатлу Колумбія у 2003 році, в якій загинули сім членів екіпажу.

Читайте: Запуск космічного корабля Crew Dragon на МКС (ТРАНСЛЯЦІЯ)

Тоді NASA вирішила підписати контракти з комерційними компаніями, які будуть виконувати функцію космічного таксі, проте проектування їх кораблів проходить під повним контролем. Старт програми припав на 2010 рік, а в 2014-му NASA підписала контракти з американськими компаніями Boeing та SpaceX.

Цікавий момент, що ракети компанії Ілона Маска Falcon 9 та Falcon Heavy використовують багаторазові ракетоносії, що значно зменшує вартість польотів. Раніше SpaceX уже займалася доставкою вантажів на МКС, проте запуск людей – перший досвід для компанії.

Falcon 9

Випробувальний політ Crew Dragon був у 2019 році та закінчився успішно.

Чому запуск Crew Dragon знаковий і принесе збитки для Роскосмоса

Цей запуск готувався довгі роки, тому навіть пандемія коронавірусу не стала йому на заваді, а спостерігати за ним буде президент країни Дональд Трамп.

Річ у тім, що у 2011 році в США завершилася програма запуску шатлів Space Shuttle, тому останні 9 років американські астронавти могли потрапити у космос лише на російських кораблях. Як ви вже здогадалися, це задоволення не з дешевих. Щороку Штатам доводилося витрачати на польоти все більше і більше. Якщо у 2010 році запуск для США коштував близько $30 млн, то у 2020-му вже $90 млн. А запуск Crew Dragon – приблизно $55 млн. Тож Роскосмос втратить контракт, який приніс за 9 років $4 млрд.

Якщо запуск корабля SpaceX буде успішним, то компанія зможе доправити ще шість разів американських астронавтів до МКС в рамках контракту з NASA на 2,6$ млрд.

Хто полетить на борту Crew Dragon і мета місії

На Crew Dragon полетять друзі. Тут не йдеться про кумівство, так склалося. Боб Бенкен 49-річний астронавт, у минулому льотчик-випробувач, за межами Землі провів 28 днів, раніше вже літав на шатлах.

Даг Гарлі – 53-річний астронавт, також раніше був льотчиком-випробувачем, за межами Землі провів 29 днів.

Запуск корабля SpaceX: все, що необхідно знати про політ Crew Dragon (ТРАНСЛЯЦІЯ)

До слова, обидва чоловіки одружені на жінках-астронавтах.

Гарлі буде відповідальним за запуск та посадку Crew Dragon, а Бенкен – за етапи польоту та координування з МКС.

– Мені дуже пощастило летіти з моїм найкращим другом. Я гадаю, що багато хто мріяв би про таке, – зазначив Гарлі.

Бенкен тішиться, що вирушить у космос на американському кораблі.

– Це велике досягнення – знову повернутися до запуску американських кораблів. Це може бути альтернативою російським кораблям Союз, що дає нам і політичну перевагу, і є чудовим рішенням з міркувань безпеки. Та як американець я просто щасливий вирушити із США на американському кораблі, – зазначив астронавт.

Головним завданням астронавтів на борту Crew Dragon буде тест потужностей систем та зручності шатлу.

Проте досі залишається невідомим, скільки саме часу астронавти перебуватимуть на МКС. Ресурси сонячних панелей Crew Dragon розраховані на 120 днів. Проте розробники космічного корабля удосконалять борт, і він зможе перебувати на МКС до 210 днів. Але це буде вже для наступних місій.

Раніше Факти ICTV писали, що американська компанія SpaceX уклала угоду з Space Adventures для здійснення комерційних польотів туристів у космос.


Джерело:
fakty.com.ua

В Україні зробили вже понад шість тисяч ІФА-тестів, – Степанов

0


Станом на 30 травня в Україні виявлено 23 204 випадки коронавірусної хвороби

ІФА-тести (ІФА-тест показує, чи перехворіла людина на коронавірусну хворобу) в Україні проводяться децентралізовано.

Про це заявив міністр охорони здоров’я Максим Степанов на брифінгу 30 травня.

«Тестування проводиться децентралізовано, тобто в районних, обласних лікарнях. Скрізь, де стоять відповідні лабораторії для можливості роботи з ІФА-тестами. На сьогодні вже роблено близько 6300 ІФА-тестів», – сказав міністр.

За словами міністра, ІФА-тест показує, чи перехворіла людина на коронавірусну хворобу.

Нагадаємо, станом на 9:00 30 травня в Україні зафіксовано 393 нових випадків коронавірусу, це на 36 випадків менше, ніж учора (429). Усього виявлено 23 204 випадки коронавірусної хвороби.

Також зафіксовано 17 летальних випадків. Одужали 377 пацієнтів.

Всього за час пандемії в Україні захворіло 23 204 особи. З них смертельних випадків – 696. Також одужали 9 311 особи.

Коронавірус в Україні

  • Всього

    23204

  • Хворіють

    13197

  • Одужали

    9311

  • Померли

    696

Як повідомлялося, 29 травня, кількість виявлених випадків зараження коронавірусом нового типу Covid-19 в світі перевищила 5,808 мільйонів.





Джерело: glavcom.ua

Коронавірус на Полтавщині: в області кілька дні немає нових випадків

0


У Полтавській області вже кілька днів поспіль не фіксують жодного нового випадку коронавірусу, а до цього кілька дні з’являвся лише один хворий.

Загалом одужали вже 244 жителі області, продовжують хворіти 11 людей.

Від початку карантину в Полтавській області зафіксували 268 випадків захворювання.

Читайте: У Києві за добу 55 нових випадків Covid-19, на карантин закрили гуртожиток

У яких містах і районах були зафіксовані ці випадки:

  • Кременчук – 108,
  • Полтава – 40,
  • Кременчуцький район – 33,
  • Миргородський район – 14,
  • Горішні Плавні – 13,
  • Кобеляцький район – 12,
  • Зіньківський район – 10,
  • Полтавський район – 7,
  • Глобинський і Карлівський райони – по 5,
  • Лубни – 4, Чутівський район – 4,
  • Лубенський і Козельщинський райони – по 3,
  • Пирятинський та Оржицький райони – по 2,
  • Машівський, Котелевський і Хорольський райони – по 1.

Нагадаємо, загалом в Україні на 30 травня виявили 23 204 хворих на Covid-19, а за добу захворіло 393 людини.

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




Джерело:
fakty.com.ua

У Києві на карантин закрили ще один гуртожиток

0



У Києві на карантин закрили гуртожиток на проспекті Гагаріна через спалах коронавірусу.

Про це повідомив мер столиці Віталій Кличко у Facebook.

«Вчора в місті закрили на карантин гуртожиток на проспекті Гагаріна. Там виявили спалах вірусу. Один хворий помер у лікарні, ще трьох госпіталізували з легкою формою», — написав він.

Усі інші мешканці гуртожитка перебувають на самоізоляції, їх обстежують медики, наголосив Кличко.

Читайте також: Гуртожиток у Вишневому досі закритий: із двох сотень мешканців — 21 хворий

Як повідомляв Укрінформ, у Києві за минулу добу виявлено 55 нових випадків коронавірусної хвороби, зафіксовано ще 40 одужань.

В Україні за добу зафіксовано 393 нові випадки захворювання на COVID-19. Загалом на COVID-19 захворіло 23 204 особи, з них 1700 дітей і 4475 медпрацівників. Одужало вже 9311 осіб, летальних випадків зафіксовано 696.



Джерело: ukrinform.ua

Кабмін пом'якшив карантин для учасників ЗНО з окупованих територій

0



Кабінет міністрів прийняв рішення про пом’якшення карантину щодо спортивних змагань і проведення ЗНО.



Джерело: www.pravda.com.ua

Бойовик у Броварах. Що переживає маршрутний бізнес і чому це лише початок?

0


інтерв’ю

Стрілянина у Броварах: правоохоронцям вдалося затримати 28 осіб, 11 з них прибули з Вінниччини

У п’ятницю о 7:15 ранку до поліції Броварів, що під Києвом, зателефонували місцеві мешканці. Перелякані жителі повідомили про стрілянину на вулиці Олімпійська. За різною інформацією від кількох десятків до сотні озброєних людей з’ясовували стосунки за допомогою травматичних пістолетів і помпових рушниць. Все відбувалось, як у бойовиках, просто у дворах поміж житлових будинків. На місце події прибула Національна поліція. Учасники інциденту почали втікати. Все ж правоохоронцям вдалося затримати 28 осіб, 11 з них прибули до Київської області з Вінниччини. Всього було вилучено 16 одиниць вогнепальної зброї, а також затримано шість автівок, на яких учасники інциденту приїхали на «розбірки». Окрім того, встановлені ще 39 осіб, яких правоохоронці намагатимуться затримати найближчим часом. Про це повідомив начальник поліції Київської області Андрій Нєбитов. 

За кілька годин після стрілянини глава МВС Арсен Аваков назвав і причину інциденту: «відлуння корупційних схем». Мова іде про з’ясування стосунків між перевізниками, які не поділили ринок перевезень, який відроджується з послабленням карантину на Київщині. 

Міський голова Броварів Ігор Сапожко також прокоментував інцидент і поклав усю відповідальність на обласну владу. «Нещодавно, за рішенням конкурсної комісії облдержадміністрації, у Бровари на існуючий маршрут зайшла нова компанія. Це стосується саме міжміських маршрутів…», – написав він на своїй сторінці у Facebook. 

Як повідомляє поліція, мова іде про конфлікт компаній «Союзавто» і «Євроавтоальянс», які нібито не змогли поділити пасажиропотік. Власиками обох компаній є підприємці зі столиці, а участь в стрілянині брали участь найняті «тітушки». 

Між тим очільник МВС усю відповідальність за кримінальні розбірки поклав на столичну і обласну владу. В Київській ОДА не заперечують звинувачення у непрозорості бізнесу з прозорістю перевезень, там відпасовують м’яч до Авакова і головною причиною стрілянини називають проблеми з охороною порядку. «Надзвичайна подія, яка сталася в Броварах вранці на стоянці маршруток, наочно довела, що питання правопорядку у цьому місті гостре, як ніколи. Ситуація з нелегальними перевезеннями в Київській області зріла роками», сказав тимчасовий в.о. голови Київської обласної адміністрації Василь Володін. 

У поліції вже підрахували: за день в Броварах перевізники перевозять близько 40 тисяч пасажирів, тобто за рік вони отримують близько 220 млн гривень. Мовляв, це ласий шматок, боротьба за який нині йде вже за допомогою зброї. 

«Главком» зв’язався з головою Асоціації «Автоперевізники Київщини», громадської організації, яка об’єднує перевізників у столичному регіоні. В інтерв’ю Олексій Павленко розповів, що таке «чорний» ринок автоперевезень, що мала би робити держава для його ліквідації і чим перевізникам не догодили популярні BlaBlaCar і Uber. Очільник Асоціації також запевнив: розбірки між перевізниками – явище не нове. Просто тепер змінився спосіб з’ясування стосунків. І це може бути лише початок, якщо держава не змінить свої підходи…


головою Асоціації «Автоперевізники Київщини», громадської організації, яка об’єднує перевізників у столичному регіоні. В інтерв’ю Олексій Павленко

Голова Асоціації «Автоперевізники Київщини» Олексій Павленко. Фото: brovary.net.ua


«У членів нашої асоціації горіли автобуси»

Те, що відбулося в Броварах, поліція називає протистоянням між легальними і нелегальними перевізниками. Чи це так?

Те, що існує ринок нелегальних перевезень, чорний ринок, я це можу підтвердити. А те, що там з’ясовували стосунки перевізники… Я не бачив там жодного перевізника серед учасників події. 

Членів вашої асоціації серед них також не було? 

Послухайте, жоден член асоціації, якщо навіть і братиме в такому участь, не зізнається. Я знаю, що існує конфлікт (між перевізниками). Хоч кажуть, що це почалося після карантину, але насправді протистояння були постійно. У членів нашої асоціації горіли автобуси, були підпали. Тобто такі моменти зустрічалися. 

 

Як розв’язували конфлікти, які були?

Якщо є конфлікти між учасниками асоціації, вони вирішуються шляхом переговорів, демократичними методами. А коли розмовляють неконтрольовані організації, тіньові перевізники із легальними, то який може бути діалог? Для одних є вимоги маскового режиму, наявність антисептиків, рукавичок, певне обмеження для пасажирів у салоні. Для інших існує лише відправлення, виходячи з міри завантаження, перевезення лише платоспроможних. 

Є рецепти вирішення таких конфліктів.

Абсолютно ніяк не вирішували їх. Це звучить, звичайно, смішно, але ніхто, підпалюючи автобуси, не попереджував, що якщо ти зробиш щось не так, ми спалимо тобі автобус. Підпал – це був наслідок невдалих переговорів або поганої дипломатії. Внутрішні конфлікти між перевізниками ми можемо врегулювати, якщо сторони конфлікту самі цього хочуть і ніяк не можуть домовитися. Що стосується боротьби з «чорним» ринком… Тварина, яка відчула кров, потребує, аби її усипили, тому що вона становитиме небезпеку в майбутньому. 

«На кожен створений державою маршрут існує точно такий же, який обслуговується нелегально»

Наскільки великий цей нелегальний ринок перевезень, принаймні, в Київській області?

Якщо брати до уваги приватників, які займаються перевезеннями стихійно, які організовуються в групи у Viber, Facebook, ті самі «попутки» BlaBlaCar і Uber, який працює також за цією схемою, то співвідношення маршрутної мережі України складатимуть 1:1. Тобто на кожен державою створений маршрут (маршрут легального перевезення) існує точно такий самий маршрут, який обслуговується нелегально, яким може користуватися лише платоспроможне населення. Така ситуація по всій країні, Київщина – не виняток. 

Окрім МВС ви згадуєте про Держслужбу з безпеки на транспорті, яка мала б відповідати за те, щоби подібних ситуацій, яка сталася в Броварах, більше не було. Як саме вона має відповідати?

У нас на законодавчому рівні існує аморфна, безпомічна система. Вона як ідея була гарна, але не виправдала себе. Повноважень, по суті, у них (у Держслужби з безпеки на транспорті) немає. Просто ходять із цими вагами, зважуючи автобуси, вантажівки, аби зберегти розвалені дороги. 

Як виправити цю безпомічність?

По-перше, повинні працювати штрафмайданчики, поліція має бути більш рішучою до таких правопорушень, як перевезення пасажирів без ліцензії. Адже це є підприємницькою діяльністю без дозвільного документу. По-друге, всі мають розуміти, що є чітка мережа маршрутів, а не плодити їх. І всі повинні дотримуватися маршрутної мережі. По-третє, фіскальні органи повинні бути зацікавлені у наповненні бюджету і боротися за кожне джерело доходу. А це джерело зараз гине під сміттям цього бруду і крадіжок. Є багато кроків для цього. Просто ми ганяємо тих, які возять людей легально, а не тих, які працюють на себе. Ви зрозумійте, що сьогодні ідуть розбірки, а завтра легальні перевізники самі захочуть стати нелегалами. Адже навіщо платити податки, адже нелегально працювати дешевше. До цього все йде. 

Яким ви бачите вихід із ситуації, аби подібне не повторилося? Що слід зробити найперше?

Отримання ліцензії має бути таким, яким його бачить європейське співтовариство. Тобто слід допускати перевізників, які мають ділову репутацію, платоспроможні. Іншими словами, ліцензію мають отримувати ті, хто підпадає під певні вимоги. Ми повинні розуміти обсяги перевезень і потребу (в перевізниках), а не так, що «кожному пасажиру – по м’якому місцю». Так теж неправильно, що всі хочуть їздити і щоби автобус біля кожного двору зупинявся. Тому повинна бути маршрутна мережа. Слід також створити умови для розвитку автопідприємств: дозволити ввезення автобусів з-за кордону за пільговими митними ставками, скажемо, за нульовою. Це для того, щоби ми могли завозити якісні автобуси, а не металобрухт, від якого втомилося усе людство. В підсумку це дозволить нам бути конкурентноздатними, щоби люди отримували якісні послуги, щоби їм було комфортно їхати. Варто також переглянути оподаткування. У період карантину всі залишилися з великими проблемами із тягарем з несплачених податків. Для цього всього, перш за все, сама держава має сказати, що маршрутна мережа належить їй, а не перевізникам. Передаючи її перевізникам у концесію очікувати від них прибутку. Тим самим сама держава зацікавлена буде нас захищати від усіляких нелегальних перевізників. 

З одного боку, держава, за вашими словами, має бути зацікавлена отримувати прибутки з прозорої системи. Але якщо ситуація не змінюється, значить чиновники зацікавлені у тіньових схемах, які є зараз. Як розірвати замкнене коло? 

Сьогодні держава ані допомагає, ані заважає. Вона просто аморфна. Ви що, думаєте, за 2,5 місяці карантину з обласної адміністрації хтось поцікавився, як почуваються перевізники, в якому вони стані, чим зайняті, як виживають? Звичайно, ні. Імітація боротьби з коронавірусом і надування щік. 

Тобто легальні перевізники хотіли б отримати якусь компенсацію, наприклад, податкові пільги через коронавірус?

Вони кинуті напризволяще з власними ризиками, проблемами. Зараз намагаємося, зализуючи рани, кожен день повертати свого пасажира. Оскільки він уже пересів на альтернативні джерела пересування, а саме BlaBlaCar, попутки тощо. Пасажири також вимушено пішли від нас. Бо карантин був не для всіх, а тільки для нас. Ми стояли, а всі інші їздили, той же Uber, інші платформи… Купувати автобус за 2,2 млн грн у кредит? По завершенню кредиту він коштує 2,8 млн грн. Переплачувати за металолом більше ніхто не хоче. При тій вартості проїзду, яка є, такі купівлі недоцільні. 

З ким з представників влади зустрічалися, до чого домовилися?

Перед карантином зустрічалися з в.о. голови Київської обласної державної адміністрації, якому розповіли про проблему. І попередили: якщо він буде сприяти незаконній платформі на території Київської області, ми б хотіли, щоби вони з нами тоді розділили і соціальні зобов’язання, возили безоплатно пільгові категорії населення, брали на себе внутрішньорайонні маршрути, дотували їх. Бо так не буває, що на маршрути з гарною рентабельністю приходять перевізники і кажуть, що ми тут будемо конкурувати. Конкуруйте з нами у районах, у селах. Там, де люди чекають автобуса раз на тиждень і не можуть доїхати до лікарні, до банку, щоби пенсію зняти. Це була єдина така зустріч з представником держави. 

«Нелегали мають десь на 50% більше, ніж легальні перевізники»

Які маршрути є найбільш «жирними»? Київ-Бровари?

Мені насправді не подобається словосполучення «жирний маршрут». Це сленговий вираз прийшов від пасажира. Мовляв, перевізники «бісяться з жиру», і це за 5% рентабельності! Дуже рідко, хто робить рентабельність 10%-15%. 

Щодо маршруту Київ-Бровари, він живий, навіть перенасичений, автобуси на ньому нові, нещодавно був конкурс. Нові автобуси у всіх, окрім одного перевізника, бо він перевозить осіб з інвалідністю. 

Якщо говорити про нелегальних перевізників, який відсоток рентабельності у них?

У них рентабельність дуже висока. У них немає витрат на організацію перевезення, окрім палива за доступну ціну, яка є зараз. У них автобуси малої місткості зовсім з іншою витратою пального. У них немає витрат на перевезення пільгових категорій населення. У них немає відрахувань податків на прибуток, інших податків. Вони мають десь на 50% більше, ніж ми заробляємо. 

На маршруті Київ-Бровари не працюють комунальні підприємства. Є думка, що якби був міський перевізник, то була б гарантія безпеки і не виникало би конфліктів між приватниками. Згодні?

Я ніколи не був прихильником роботи на маршрутах комунальних підприємств. Якби люди знали, в яку суму обходиться утримання комунального підприємства, наскільки його дотують і як воно розкрадається… Якщо хочете, щоби вартість була низькою, тоді краще допоможіть перевізнику зберегти пасажиропотік іншим чином. Не давайте адресну дотацію пільговикам, нехай вони платять за проїзд і тоді збільшиться пасажиропотік. Тобто в такому випадку будуть платити усі за проїзд. І у нас не буде половина салону людей, які заслужили право на пільги, але держава ці пільги фінансово ніяк не підкріпила.

Михайло Глуховський, «Главком»





Джерело: glavcom.ua

У Києві за добу підтвердили 55 випадків коронавірусу

0



У Києві за минулу добу виявлено 55 нових випадків коронавірусної хвороби, зафіксовано ще 40 одужань.

Про це повідомив мер столиці Віталій Кличко у Facеbook.

«За минулу добу в Києві лабораторно підтвердили захворювання на коронавірус у 55 людей. 7 з них — медики. Один випадок — летальний», — написав він.

На сьогодні в столиці вже 2904 підтверджених випадки захворювання на COVID-19.

Серед тих, що захворіли за добу, — 34 жінки віком від 21 до 77 рокiв та дівчинка 15 років, 19 чоловікiв від 21 до 81 року і хлопчик, якому 3 роки.

Читайте також: В Україні за добу зафіксували 393 нові випадки коронавірусу

До лікарень столиці госпіталізували 13 пацієнтів. Інші — на самоізоляції, під контролем лікарів.

Усього коронавірус за період пандемії подолали 637 мешканців Києва.

Як повідомляв Укрінформ, в Україні за добу зафіксовано 393 нові випадки захворювання на COVID-19. Загалом на COVID-19 захворіло 23 204 особи, з них 1700 дітей і 4475 медпрацівників. Одужало вже 9311 осіб, летальних випадків зафіксовано 696.



Джерело: ukrinform.ua

Єдина база активів при RAB-тарифі не загрожує зростанням тарифів на електроенергію

0


При запровадження RAB-тарифу зросте тариф лише на розподіл, однак він складає лише 15-20% кінцевої вартості електроенергії, — Візір

Єдина регуляторна база активів при запровадженні стимулюючого тарифоутворення (RAB-тарифу) не призведе до суттєвого росту тарифів на електроенергію для споживачів та сприятиме залученню інвестицій в галузь. Таку позицію громадської спілки «Розумні електромережі України» висловив її виконавчий директор Олександр Візір.

Візір зазначив Спілка, яка представляє інтереси  14 гравців ринку з усіх регіонів України – не розділяє позицію НКРЕКП про те, що застосування однієї ставки суттєво підвищить тарифи на електроенергію.

Візір повідомив, що при запровадження RAB-тарифу зросте тариф лише на розподіл, однак він складає лише 15-20% кінцевої вартості електроенергії, а тому його зростання не зможе в рази збільшити вартість електричної енергії для споживачів.

Керівник Спілки підкреслив, що середньостроковий  та довгостроковий ефект від RAB – це навпаки зниження тарифу.  «Заміна мереж та їх топографії призведе до зменшення технологічних втрат в мережах, що призведе до зменшення вартості послуги з розподілу. Також в середньостроковій перспективі РАБ забезпечить, за рахунок використання більш ефективних технологій, зменшення операційних витрат, буде мати ефект на зменшення ціни послуги», — сказав Олександр Візір.

На думку спілки, підхід НКРЕКП з розділення баз активів на стару і нову  не стимулюватиме залучення інвестицій. Коментуючи тезу Регулятора про відсутність економічних стимулів залучення інвестицій при використанні однієї регуляторної бази активів, у спілці «Розумні електромережі України» зазначили, що  економічний стимул буде аналогічний із запровадженням двох регуляторних баз активів, плюс це додатково дасть можливість реінвестувати доходи отримані від «старої бази» в модернізацію мереж або виплати тіла позикового капіталу.  

«Кінцевою метою запровадження стимулюючого регулювання є модернізація мереж, а залучення коштів в їх модернізацію є механізмом досягнення цілі. Запропонований регулятором варіант якраз і є економічно незбалансованим і не дасть можливість залучати кошти», — вважає Олександр Візір.  Він додав, що стимулом для залучення коштів для ОСРа є також необхідність виконання показників по зменшенню втрат та SAIDI, що встановлюються НКРЕКП.

Громадська спілка «Розумні електромережі України»  критично сприйняла тезу Регулятора  про те, що мережі побудовані за кошти споживачів. «Значна частина мереж була побудована в радянські часи і не за гроші споживачів. А ті мережі, що були побудовані після 1991 року були побудовані не за кошти споживачів, а за кошти відповідних обленерго (в подальшому ОСРів)», — підкреслив Олександр Візір.

Нагадаємо, раніше енергоексперти на засіданні круглого столу Європейської бізнес-асоціації висловились, що перехід на стимулююче тарифоутворення не призведе до зростання кінцевого тарифу для населення.

 

 





Джерело: glavcom.ua